Máme za sebou jubilejní XX. Hanácké okruh. Veteran Arena při této příležitosti už podruhé udělila svou speciální cenu zahraničnímu automobilu, tentokrát Sénéchalu z roku 1924 (s číslem 6). Francouzský vůz s naší vlastí pojí pestrá historie, když ve dvacátých letech vítězil v závodech Brno Soběšice.
Posíláme pohledy ze skvěle organizovaného třetího ročníku Tatranského Oldtimeru. Součástí byla 65 km dlouhá vyhlídková jízda, kde jsme se v klidném tempu mohli kochat krásami okolí Tatranské Lomnice.
Protáhli jsme britce pérka „Mezi pavilony“ na festivalu Brno Revival. Naše Invicta byla ve skvělé společnosti dalších předválečných sporťáků a rozhodně se neztratila.
1000mil československých zvládl Wikov 40 hladce bez technických potíží, jenom po cestě došel benzín a široko daleko benzínka nikde. Naštěstí nás z bryndy vytáhl další ochotný jezdec tohoto tradičního závodu, jehož trasa Praha – Bratislava se jela poprvé už v roce 1933.
Piešťanské Zlaté stuhy Concours d´Elegance přivítaly náš unikátní britský závodní vůz Invicta, snad jediný dochovaný svého druhu. Že je to plnokrevný závodník dokazuje motor s rozvodem DOHC a úctyhodných 120 koní pod kapotou.
Na prestižním Concours d’Elegance v Maďarsku jsme se předvedli i my se dvěma auty. Na břehu Balatonu nás čekal skvělý úspěch, když si Wikov 35 odnesl ocenění za nejkrásnější aerodynamický vůz!
Tamní příjemnou atmosféru můžete nasát z přiložených fotek a videa.